FESPA - Elérhető az új, "PERSONALISATION EXPERIENCE" konferencia programja
A FESPA közzétette első Personalization Experience konferenciájának programját, amelyre 2023. május 23. és 25. között kerül sor a Messe München kiállítási központban, Németországban. A háromnapos program során (május 23. és 25. között) a résztvevők olyan pszichológiai és viselkedéstudományi gyakorlatokkal ismerkedhetnek meg, amelyek vonzóvá teszik a személyre szabást, a személyre szabás kereskedelmi értékét, valamint azt, hogy a digitális átalakulás, a technológia és a szoftvermegoldások hogyan teszik lehetővé a testreszabást.
A konferenciát a FESPA személyre szabási nagykövete, Richard Askam moderálja. Richard a Coca-Cola ShareACoke kampányának egyik kreatív megalkotója volt, és számos személyre szabott marketingkampányon dolgozott olyan márkák számára, mint a Marmite, a Nutella, a Lynx és a Dove. A konferencia az alábbi szekciókból áll majd:
- Miért szükséges újragondolni a személyre szabást – Ezen az előadáson Peter Cross, vásárlói és kiskereskedelmi szakértő a modern fogyasztói gondolkodásmóddal foglalkozik, és azzal: miért van itt az ideje, hogy az iparág komolyan vegye a személyre szabást. Beszélni fog a fogyasztói elvárásokról és arról, miért elengedhetetlen az értelmes ügyfélkapcsolatok kialakítása a márka megkülönböztetéséhez.
- A legfiatalabb generációk – Z és A generáció – számára a személyre szabás minden – Chloe Combi, a szerző és a Z/A generáció szakértője megvizsgálja, hogy kik a legfiatalabb generációk, hogyan lépnek kapcsolatba és tartanak fenn szoros kapcsolatot a márkákkal, és elmagyarázza, miért egy személyre szabott megközelítés központi szerepet játszik ebben.
- A "koktélparty" – avagy a vásárlói utazás megértése: a hatékony személyre szabás alapja – Gianfranco Cuzziol, a Natura & Co személyre szabási tanácsadója, aki feltárja a személyre szabás erejét a marketingben, és azt, hogy miként használható fel az ügyfelek elkötelezettségének és hűségének növelésére. Megvizsgálja az ügyfélút megértésének fontosságát, és belemélyed az ügyféladat-stratégia kulcsfontosságú összetevőibe.
- Emberek, bolygó, profit: Hogyan profitálhat mindenki a nyomtatás személyre szabásából – Hannah Green digitális értékesítési és élménymenedzser közreműködésével megtudhatja, hogyan növeli a Tony's Chocolonely személyre szabott szolgáltatása az értékesítést és az ügyfelek lojalitását, új piaci szektorok megnyitását és kulcsfontosságú márkapartnerségeket.
- Az Ipar 4.0-tól az Industry 4.U-ig – Következő generációs testreszabás és személyre szabás – Ebben a vitaindító előadásban Frank Piller, az RWTH Aacheni Egyetem menedzsment professzora elmagyarázza az Industry 4.U kulcsfontosságú összetevőit, hogyan lehet az új adatvezérelt üzleti modelleket testreszabni és a személyre szabás a következő szintjét, illetve az úttörő vállalatok hogyan használják az Industry 4.U-t új üzleti modellek létrehozására.
- Érzelmek küldése következő napi kézbesítéssel – Hogyan kapcsolódik össze a személyre szabott ajándékozás – Hallgassa meg Sabine Huijskes, a Greetz fizikai termékek és folyamatok innovációs menedzsere és Konrad Klimkowicz, a Moonpig innovációs projektmenedzsere előadását arról, hogyan integrálhatják a vállalatok az érzelmileg feltöltött és egy tételből álló személyre szabást egy gyors folyamatba -tempós működési termelési környezet és a megfelelő egyensúly megtalálása az innováció és a rendelések teljesítésének hatékonysága között.
- Személyre szabás és kreativitás – Ebben a vitaindító előadásban Justin Cairns, az Ogilvy UK offline termelési részlegének vezetője díjnyertes esettanulmányokat mutat be, amelyek bemutatják, hogy a kreativitás hogyan emelheti a személyre szabást nyomtatott formában a következő szintre, és hogy a személyes adatok nem mindig szükségesek a sikerhez.
A ProQure, a PRINTFUL, a Landa Digital Printing, az Ipsos, a Printess és a Canon márkák előadói olyan témákat is megvizsgálnak, mint a személyre szabás mögött meghúzódó viselkedéstudomány; a nyomtatás ereje egy személyre szabott világban; hatás és vásárlói hűség növelése a tartalom révén; valamint a személyre szabást elérhetővé tevő technológiai és üzleti modellek.
Az egyéni előadói szekciók mellett Richard Askam által vezetett vitapanel is megrendezésre kerül, amelyhez fogyasztói és technológiai szakértők, kiskereskedők és gyártók is csatlakoznak.
A Personalization Experience konferencia teljes menetrendje itt található: https://www.personalisationexperience.com/2023-age...
Duncan MacOwan, a FESPA marketing és rendezvényekért felelős vezetője elmondta: „A személyre szabott, azonnali és kibővített élmények iránti fogyasztói igény nőtt az elmúlt években, a személyre szabott márkák pedig kiélezték versenyelőnyüket és növelték piaci részesedésüket. Éppen ezért az első alkalommal megrendezett Personalization Experience konferenciánkkal szeretnénk segíteni a küldötteknek abban, hogy megértsék a személyre szabás kereskedelmi értékét, és bemutassák, hogyan tudják megragadni az izgalmas lehetőségeket, amelyeket az általuk kínált iparágak kínálnak. Örülünk, hogy a különböző szektorokból érkező nemzetközi előadók igazán erős sorát vonultatjuk fel, akik valós üzleti eseteket, betekintést és gyakorlati tanácsokat osztanak meg látogatóinkkal.”
A Personalization Experience konferencia egy élményszerű kiállítótér mellett zajlik majd, ahol a látogatók olyan beszállítók személyre szabott megoldásait fedezhetik fel, mint az Antigro Designer, a Brother, a DreamScape, az Infigo, az OKI, az Optimus, a Printbox, a Print & Logistics, a Taopix és az XMPie.